mandag 23. november 2009

Utfordringen

Utfordringen:
1. Skriv 10 ting om deg selv.
2. Legg ut et bilde som er et av dine beste minner. Fortell om det.
3. Så et bilde du IKKE liker, og hvorfor du ikke liker det.
4. Legg også ut et bilde du liker, og fortell hvorfor.
5. Så utfordrer du fem til.


1. Skriv 10 ting om deg selv.

  1. Jeg tror på det åndelige.
  2. Jeg skriver på min første roman.
  3. Jeg har planlagt min andre roman.
  4. Jeg har store hemmeligheter.
  5. Drømmene og marerittene mine er viktige for meg...
  6. Jeg klarer ikke å ta beslutninger. Hater det, får nesten angst av det.
  7. Jeg elsker kjæresten min av hele mitt hjerte, folk kan si hva de vil, jeg bryr meg ikke.
  8. Jeg er kunstnerisk og fantasifull, og har planlagt forfatteryrket siden jeg var 7 år.
  9. Jeg hater å ha kort hår, så jeg sparer til langt, langt hår nå.
  10. Jeg er egentlig ganske fornøyd med meg selv.

2. Legg ut et bilde som er et av dine beste minner. Fortell om det.

Kristiansandturen med Lynn Helen og pappa i 2008, på besøk til gudfaren min Sigurd. Åhh, herregud, den turen var digg. 30 varmegrader i en hel uke, Sydenstrand like i nærheten av der vi bodde, også var det Snadderkiosken da... Verdens beste gatekjøkken. Fy flate, det var god mat der. På bildet her er vi ombord på en båt ut til en badeøy, tror jeg. Og gjett hva? Kapteinen var fra Nord-Norge ett sted! ;-) 
Sukk, Savner Snadderkiosken, dyreparken og Kristiansand...

 

3. Så et bilde du IKKE liker, og hvorfor du ikke liker det.

Har et bilde fra et dårlig minne, som jeg nettopp kom over på harddiscen min. Trodde jeg hadde slettet det... Men neida, der var det. Huff, nå er jeg jo nesten frista til å legge det ut, men det blir bare frekt ovenfor visse personer, så jeg skal la være... Så hensynsfull er jeg. For øvrig vil jeg ikke spre bildet utover uansett. Nei, overhodet ikke. Sånn, nå har jeg fortalt om et bilde jeg ikke liker, men det var vel egentlig ikke poenget... Jeg bare reflekterer nå. Beklager (dette ble virkelig en utfordring). Nei, må vel finne et bilde... Hmm..

Ok, det må bli det her bildet. Nå tenker du vel "hva faen?!". Nei, jeg liker ikke dette bildet, for det var ikke jeg som tok det. Det var søstra mi som var på klassetur til Kreta, og jeg var skikkelig sjalu, for ett år tidligere var det jeg som var på klassetur til Kreta, og ett år før hadde jeg en kjæreste som jeg savnet mens jeg var der. Tilfeldigvis gikk han i Lynn Helen sin klasse, og de var jo da på Kreta samtidig, og jeg hadde jo ikke kommet over han, så derfor var jeg også sjalu, fordi Lynn var på Kreta sammen med eksen min som jeg savnet. Jeg følte selvfølgelig ikke at det var rettferdig. Jeg ler av den den dag i dag (hahaha), men jeg liker fortsatt ikke bildet, for jeg er fortsatt sjalu på den turen, den så jo så gøy ut på filmen og bildene!!! *Surmule*

4. Legg også ut et bilde du liker, og fortell hvorfor.
Det er lillebrodern med grøt i trynet jo... Det er jo urkomisk! Og se det blikket han har! Hahahahaha.... Så skjønn <3


5. Så utfordrer du fem til.

2 kommentarer:

  1. Naawe ^^
    Bilde av oss to faktisk ^^
    jeg skal ta den her utfordringa jeg og, men har ikke bilder på pcn enda. Tar den sikkert imårra.

    Glad i deg <3

    SvarSlett
  2. Hihi... Aaw... glad i deg, vennen <3

    SvarSlett