tirsdag 17. november 2009

Høy i hatten.........

Diktet:

Out of this world


Things are changing.

Soulmate has disappeared into his own darkness.

New people that knows the old.

Silence is gone,

Drowned in the voice of the hot metal.

Charm is taking over.

And still,

many more nightmares are to come.

 

The dark man with the hat,
Coming through my locked door.

Paralyzed, unable to scream

He reminds me of my grandfather

That I once saw

But he wasn’t scary then


Why was my door unlocked when I awoke?


Things are changing.

I am halfway out.


- Contastic



Ting har løst seg på en underlig måte. Jeg har sovet i hele natt/dag/kveld uten å ha ett eneste mareritt.
Ja, jeg sa natt/dag/kveld. Har nemlig sovet siden halv 2 tiden i natt til kl. 20.00 på kvelden... Aner ikke hvordan jeg har fått det til, har riktignok vært i dårlig form i dag. Skulle egentlig jobbe på Burger King mellom 16 og 20, men måtte frasi meg vakta, klarte ikke jobbe. Huff ja..

Ting har som sagt løst seg på en underlig måte, og jeg er veldig glad nå. Men ikke trøtt, dessverre, får jeg sove i natt?

Sitat:
"Æ har aldri følt mæ så høy før. Æ nådde faen mæ heilt opp til dørkarmen. Koffer va æ så høy? Og ka va greia med flosshatten??"
- T.

]-Contastic-[

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar