lørdag 21. november 2009

The Dark Man


"The dark man 
with the hat, 
coming through 
my locked door."

Satt her og tittet gjennom noen bilder vi har tatt det siste halvåret... Og da dukket disse bildene opp.

Nå vet jeg hvor jeg kan ha henta inspirasjon til drømmene mine, og miksa det sammen med ting jeg har opplevd tidligere.

Som den gangen det kom en svart skygge inn døren oppe i Kitdalen - mamma og jeg så det samme, og andre i rommet hørte lyder. Døra i gangen for opp, en svart mann kom inn og ble borte like fort. Etterpå lå det en sko mellom dørskammelen og døra. Og andre i rommet hadde hørt gangdøra åpne seg. "Kom det noen?"

Det kan ha vært stebestefaren min som kom inn... Flere har sett han der oppe det første året etter at han døde i 2005, men det legger jeg ikke videre ut om.


"Paralyzed, unable to scream."


"He reminds me of my grandfather, that I once saw."




"But he wasn't scary then."


(Modeller: Thomas og Viveka. Alle foto og redigering: Contastic)


]-Contastic-[

2 kommentarer:

  1. Der er jo de bildene jo. : D

    SvarSlett
  2. Nei, er det det? Herregud, det visste jeg ikke?? Det må vi gjøre noe med.

    SvarSlett