tirsdag 24. november 2009

Jeg har fått en søster..


(Foto/redigering: Contastic. Modell: Lynne)

Det var vel torsdag i forrige uke jeg fikk beskjeden, og forstod det, men det har ikke riktig gått opp for meg før nå...
Søsteren min, Lynn Helen, sa til meg: "Jeg må komme på besøk til deg en dag." Jeg ble litt overrasket, men glad. Siden da har vi fått bedre og bedre kontakt, vi snakker sammen igjen, vi har blitt enige om å ha søsterkveld. En kveld der det bare er oss. Jeg gleder meg! Kan nesten ikke vente!

Hun har for øvrig blitt fortrolig med meg igjen. Det er så herlig! Det er kanskje ikke så gøy å være henne akkurat nå, tross alt, og jeg forstår henne fullt ut.

Vit at jeg støtter deg, Lynn Helen, og er her for deg uansett.
Glad i deg! God klem til deg! fra Connie Iren

Nå er jeg i Storfjord, skal ned og male litt. Endelig er jeg motivert!
Synes ting går oppover.
Vi snakkes  :-)

]-Contastic-[

1 kommentar: