onsdag 25. november 2009

Beskjeder i natten...

Jeg skriver for ofte, men jeg har for mye på hjertet, så...Lev med det.

I natt har jeg drømt, og i drømmene mottok jeg... beskjeder. På en måte. Eller drømte jeg? Kanskje jeg var sånn 3/4 våken? Jeg aner ikke, er faktisk veldig usikker. Det var en stemme i hodet, kind of. Ja, jeg har begynt å få stemmer i hodet.
Ikke sånne som forteller meg hva jeg skal gjøre akkurat, det er ikke sånn alvorlig, jeg tror det er en slags drømmetilstand.
I morges husket jeg hva beskjedene jeg fikk var, og de var så viktige at jeg tenkte jeg skulle skrive dem inn i bloggen. Men nå har jeg glemt dem, hvorfor har jeg glemt dem??
Beskjedene handlet ikke om personer i livet mitt, det hadde ikke noe med framtiden å gjøre, de var mer noen kloke ord om tilstander eller noe, tror jeg. Om livssyn kanskje. Er veldig usikker på det nøyaktige temaet, men det var iallefall ikke noen kommandoer eller rykter for å si det sånn...
Kanskje det er underbevisstheten min som prøver å fortelle meg noe.


Ja, ja... I går malte jeg for øvrig ferdig det ene maleriet. Dette er et bilde av maleriet, Bogfossen. (Kommer et bedre bilde her etterhvert. Dette er tatt med mobil og er redigert i paint......) Hva synes du?

]-Contastic-[ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar