mandag 23. november 2009

Nå fikk jeg kjærlighetssorg...


Et ferieminne fra sommeren 2009.
(Foto: Connie. Modeller: Lynn Helen & Sondre. Redigering: Lynn Helen)

Jada, nok ett blogginnlegg på ekstremt kort tid, men dette må bare ut...

For tredje gang har jeg fått kjærlighetssorg på grunn av den gutten. For en syk situasjon:

Først gråt jeg fordi det ble slutt, så gråt jeg fordi han ble sammen med søstra mi, og nå gråter jeg fordi søstra mi har gjort det slutt med han...

Herregud, det er jo faktisk trist. Nå som jeg faktisk har akseptert det, at det er de to. Også er det ikke de to likevel.

Lynn Helen, du aner ikke hva du kaster bort. Du har vært ekstremt heldig som har hatt han. Har prøvd å fortelle deg det tidligere, men du har visst ikke forstått. Håper ikke du gjør noe du vil komme til å angre på nå... For plutselig en dag er det for sent.

Sukk, jeg får kjærlighetssorg på deres vegne... <'3

(Foto: Viveka Rudi Vågene. Modeller: Lynn Helen og Sondre. Redigering: Lynn Helen.)

]-Contastic-[

2 kommentarer:

  1. Tror nok det er forsent allerede!
    Derfor jeg vil snakke med deg!!!!! TA DEG TID TIL MEG NÅ!

    SvarSlett