onsdag 11. november 2009

Misery (Stephen King), Hålogaland teater


Har i kveld sett en utrolig flott forestilling. Jeg elsket det, rett og slett. Var med Karoline på oppsetningen av Stephen Kings "Misery" på Hålogaland teater i Tromsø.



Forestillingen:
Med: Maryon Eilertsen og Duc Mai-The
Regi:
Ketil Høegh
Les
mer her

Det som er så synd, er at jeg har sett så mange Stephen King filmer, at jeg blir ikke lenger overrasket og irritert over slutten; alltid ender historiene hans så trist. Eller så har de rett og slett ingen ending. Egentlig begge deler, når jeg tenker meg om. Jeg elsker Stephen King historiene (det gjør visst ikke Karoline, men det gjør ingenting, vi liker og respekterer hverandre likevel).
Her er forresten et bilde av Karoline:


(Foto: Connie Iren Brenna)


"Misery" handler om en forfatter og hans beundrer -besatte beundrer med syke tanker... Hun finner ham da han har kræsjet i en bilulykke, og "tar vare på han"....

Sinnssykt flott oppsetning av en sinnssykt god historie. Er ikke vant til Stephen King på teater liksom.. Det ble noe helt annet enn filmene. Må bare sees, hvis du har mulighet til å se den!


]-Contastic-[

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar