søndag 6. desember 2009

"Mumle, mumle, snork..." .. Samtidskunst.

Sitter nå her og ler inni meg av min kjære som sover. Det siste han sa var: "Vi får gå og lage mat til dæ.. Har vi meire te? Snoork.." Der slukna han ;P
Så søtt. Når jeg tenker meg om, så var ikke det det siste han sa da, han mumla nettopp noe totalt uforståelig. Ja, han har begynt å snakke en del i søvne de siste dagene. Høres nesten ikke norsk ut en gang. Jaja, han er nå søt. Hehe.

Leste nettopp et artig sitat på nettby, og jeg siterer (kremt) :P

"Æ e stor som dæ pappa."
--sitat min 3 år gamle sønn som knepper igjen pysjamasen selv.

-pbraa
 Syntes det hørtes ganske koselig og søtt ut, hihi ^^
Oi, oi.. Der snakket han igjen. Hehe. Søting, elsker deg <3
Før han sovnet, tegnet jeg en artig kreasjon (skisse) inspirert av han, men den var egentlig ikke så altfor spesiell. Sett det før liksom, kind of. Kan selvfølgelig se gøy ut hvis jeg får gjennomført den ordentlig. Jaja, vi får se hva det blir til :)

Nå kjenner jeg søvnen begynner å sige innover meg, må legge meg snart, skal bare får ryddet litt først.
Også må jeg bare få ned at jeg i dag har tittet litt på nettsider om kunstakademiet i Tromsø og bachelor i samtidskunst. Tenker å søke. Kan bli interessant. Skal ta en telefon til kunstakademiet på mandag og undersøke noen småting.

Vel, vel, får finne kjøkkenet og sengen :)
God natt.


}-Contastic-{

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar