torsdag 10. desember 2009

Død på julaften..Drømmelesning

I natt drømte jeg at min elskede holdt på å dø fra meg på selveste julaften... Fikk en telefon fra han der han hadde pustebesvær da han egentlig var på vei til meg. For en grusom drøm =(
Bortsett fra at han egentlig ikke var seg selv i drømmen, og jeg tror ikke jeg heller var meg selv, men likevel var det oss det handlet om, det vet jeg. Husker at han snakket engelsk-norsk. Husker vel kanskje en setning og: "I don't wanna loose you. Jeg elsker deg." Eller noe sånt. Kanskje den engelske setningen var litt feil. Men uansett... Merkelig. Når jeg tenker meg om, tror jeg at historien var formulert i en bok. For akkurat den uttalelsen hans ser jeg for meg som om den var publisert i en bok, inni gåseøyne.
Og de sier man ikke kan lese i drømme... vel, jeg gjorde i tilfelle det denne gangen. Og det sier min kjære at han gjør i drømme også. Tror jeg har lest i drømme før.

Kan dere lese i drømme?

}-Contastic-{

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar