søndag 13. desember 2009

Ingvild-Sofie, jeg savner deg <3



Selv om hun ser ut til å prøve å kverke meg på flere bilder, så savner jeg henne. Eller, det er kanskje nettopp derfor jeg savner henne? Neida, ikke bare derfor, ofc. Det er så mye mer. Åhh, herregud, vi har virkelig hatt noen geniale stunder. Sukk. Kommer til å mimre litt i dette innlegget, og legge ut noen bilder. Så det blir da dedikert til min kjære solstråle, Ingvild <3

Kan jo begynne med en av våre galeste stunder... Krem overalt... Klissete, men koselig. Kremt.



Papptallerken og kremtopping... Ja, sånn gikk nå daga på Toten.
Tror ikke egentlig jeg skal si mye mer om dette?


Dette er et bilde fra den dagen jeg flyttet fra Toten. Kommer aldri til å glemme den dagen, for det var en av de tristeste dagene i mitt liv. Å se Ingvild stå igjen og holde øye med bilen da vi kjørte ned bakken med den for siste gang... Jeg gråt lenge, veldig lenge. Tror vi nådde fram til Hunderfossen før jeg kunne holde meg for å gråte. Det ble iallefall en god klemmestund i forkant. Vi hadde vært der for hverandre i tykt og tynt i to år, sett hverandre hver eneste dag, vi var jo nesten naboer. Plutselig skulle vi ikke se hverandre mer på kanskje ett til ett halvt år..

 
Klatring i Fjellhallen på Gjøvik. Meg til venstre, Ingvild til høyre.
Har faktisk klatrebilletten enda, og ett pinlig filmklipp ett sted som jeg ikke vet om jeg tør å offentliggjøre.

  Under kommer noen minner fra Kitdalen, da Ingvild bodde her oppe i ca. 2 måneder. Det var en fin tid det...


Naaw, haha <3



Tannpuss, haha...



Pappa og meg:

Skapmusa på rommet mitt ^^

 
 
Du er nå søt, Ingvild <3


Lillebrodern og meg.

Neste bilde er tatt på hybelen min i Tromsø, eller mer riktig, på Skjelnan. Savner den hybelen, hadde jeg bodd der nå, hadde det sett enda bedre ut der :-)


Hun har besøk, som du sikkert ser....

Og nå kommer noen eldre bilder igjen... Fra Toten og Oslo faktisk.


Dette bildet er fra Seek'N Find konkurranse på Eina (tror det var der). Vi satte opp leirer i grupper og skjulte dem, også var det om å gjøre å finne flest mulig. Ingvild og jeg vant faktisk andre plass, utav 10 deltakerleirer. Og vi var vel alene på vår leir? Vi vant en pose seigmenn :D


Laget milkshake hos pappa en gang.



Haha, tannregulering-Ingvild (A)



Dette ble faktisk tatt på den grusomme ungdomsskolen, Reinsvoll xD
Fint Ingvild og jeg hadde hverandre da <3



Miss Ingvalid Foster. Kremt.



På bryggen på Langevann.

Nå kommer noen bilder fra Ekeberg.



 Lynn-Helen.


Ingvild og meg.




 
 
De neste to bildene tror jeg ikke folk har godt av å se xD


Lynn Helen og meg.. kremt..



Lynn-Helen, meg og Ingvild... Kremt igjen...



Sukk, jeg savner den tiden da jeg og Ingvild tilbrakte masse tid sammen...
Og da jeg kom nordover, snakket vi vel på telefonen flere timer hver kveld de første ukene. Hun laget meg et mimringsslideshow, og jeg laget henne ett. I tillegg spilte jeg inn videodagbok og sendte henne, sammen med gamle videoklipp av oss. Åh, herregud, de videoklippene må jeg finne og få lagt ut litt av på bloggen min! De er jo fantastiske :D

Bildet under er fra da vi var i reptilparken i Oslo. Har filmklipp fra det også ett sted.





Ingvild-Sofie, du er nydelig <3
Savner deg ekstremt!
Ønsker sterkt at du var her med meg.
Du vil alltid være i mitt hjerte, og i mine tanker.
Veldig glad i deg! <3

Hilsen kua di.

}-Contastic-{

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar