mandag 28. desember 2009

Chilishoot <3


Ok.... Først og fremst må jeg si at mitt forrige innlegg var litt dumt, jeg har selvfølgelig satt kjempepris på å ha min elskede her i julen! Vi har vel egentlig ikke fått gjort så mye, og en dag sov jeg veldig mye, av en eller annen grunn. Litt dumt, men... Det har likevel vært fint å ha deg her, kjære, og det vil jeg du skal vite. Savner deg hvert sekund jeg er borte fra deg! Jeg elsker deg utrolig, utrolig høyt! <3
Betvil aldri det!!

Det var litt gøy at du og pappa kjøpte samme julegave til meg, bare en norsk og en engelsk (jeg snakker om boken Eclipse/Formørkelsen i Twilight-sagaen). Blir å bytte inn den norske til den siste boken på Notabene. Beklager, pappa :-)
Hehe.

Nå kommer noen av mine redigerte bilder fra photoshooten 14 desember 2009. (Modeller/vekselsfotografer: Connie, Lynn Helen, Viveka, Kai-Håvard. Redigering: Connie.) Kommer sikkert flere bilder etterhvert.




]-Contastic-[

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar