søndag 13. desember 2009

Mimring

Vil komme litt mimring her etterhvert nå. Sitter og går gjennom noen gamle backup-CDer som inneholder det aller meste. Fra foto til film til dikt til dagbokinnlegg osv. Her kommer "første mimring"... Et gammelt dagbokinnlegg fra min gamle hjemmeside faktisk, tror jeg.


Hotelltur:D

Hotellturen gikk til Levi i Finland. Vi reiste med HaPlast hvor Frode jobber. De sponset turen...Den kommer til å bli uforglemmelig, særlig med tanke på at jeg har film derfra;)

Dato: tors 11. nov - søn 14. nov 2005=)

Teksten under er hentet fra blinkdagboka mi=)




14.11.2005 (skrevet 15:05 14.11.2005)

Heijah:p:p

Har vært i Finland jeg:D:D
Stas det vettu:p

Var invitert med jobben til Frode (stefaren min) dit...På hotell i Levi..
Møtte nye mennesker der...*weee*
Renate og Sondre (navnebroren til lillebroren min faktisk:p)

Sondre (13) var sønnen til sjefen til Frode, og Renate (15) datra til en av kollegene..:)

Tror ikke vi hadde hatt det så gøy uten Bruce-maskinen "vår":p
Det var en cola-automat i gangen på Korsa (hytta vi hadde rom i)
Den "redda" "weekenden"...:p

Vi hadde mye moro med den maskinen der ja:p
Det begynte med at vi - hvertfall jeg - hadde lyst på brus, og alt var stengt (kaféer++) på den tida av døgnet...og i baren hadde ikke "unger" (alle under 18 år) adgang i restauranten og baren etter klokka ti (finsk tid).
Vel...Mamma og Frode var i baren, og Frode hadde de finske penga...*BadLuck*:p:p
Vi hadde lakris på størrelse med penger..så jeg forsøkte stappe lakris inn i automaten...:p

*SkulleJegIkkeHaGjort*:p:p

....for det ble ordentlig grisete...:p
og lakrisen gikk ikke ned en gang....hehe:p:p

Renate fikk den fiks idéen om at vi skulle ut og plukke flate steiner og putte på automaten...og tenk at vi faktisk gjorde det også..:p
snakk om å ha hjerne som et brød:p:p
men men...glad det ikke gikk jeg:p:p

Senere forsøkte jeg å putte norske penger på...måtte jo sjekke om det funka...*flau* :p:p:p

For det som hendte var at da Renate dagen etterpå skulle putte på 2€ (det som SKULLE puttes på:p) var at det ikke funka...:p
*JegFølerMegIkkeSkyldigIdetHeleTatt*:p:p

*ironi*:p

Man skal ikke putte på annen valuta vettu...:p

....men det verste som hendte denne Brucemaskinen var vel dette...vet jeg "ødela" den, men dette tar kaka:p

Mens Renate og jeg satt med en mobiltlf og Sondre stirra ut i lufta, hadde Lynn Helen vært svææært dum! VeLdIg vElDiG dum!! :p
Nede på Brucemaskinen er det et hull/en åpning..
Lynn fant ut at mobiltlf hennes fikk akkurat plass nedi dette hullet, og for å være sikker måtte hun jo selvfølgelig teste da vettu...:p
*Kremt* Ooops...Det var visst litt lenger ned enn antatt...heh..:p

Jeg følte meg temmelig dum da jeg dagen etter stod i resepsjonen og sa "Hi...ehm..My sister here has lost her mobile in the sodamachine by an accident..." Dama forstod ikke hva soda var, så Sondre sa "cokemachine".."How is that possible?" sa hun..Sondre sa "ask her!" og pekte på Lynne:p

Men han som skulle hjelpe oss, fant ikke nøkkelen til Brucemaskinen, så Lynn fikk mobilen tilsendt i posten etterhvert...Mihi:p ..Men det fikk henne iaf til å innrømme at hun var dum..."Jeg er så duuum":P:P

Vil du kanskje vite hvorfor vi kaller det Brucemaskin??

For da vi var i gangen og Sondre lå og skrek (lilleSondre altså:p) dukka det opp en securitasvakt..."is everything okay?" "yes" sa Sondre..Men skulle ha svart "No, he cannot find his mama, they are locked out of their room and the Brucemachine is not funking" :p

securitasvakta dukka seff opp flere ganger, for han trodde oss ikke..så begynte han å ringe for å få tak i Frode..vi ga han litt jobb:p

Men Frode og mamma dukka opp før han fikk tak i dem..:p

Vel vel..

Jeg sa at Bruce var jo at navn...Sondre sa at siden Brucemaskinen var ødelagt, ville det ikke eksistere flere Bruce i framtida:p

mihi:D

Lynn dro forresten ut kontakta på Brucemaskinen to ganger og...for å se om den funka etterpå:p:p
haha...latterlig:p enda det var mitt påfunn..*rødme* :p

Så det var historien om Brucemaskinen...:p:p

Vil du ha historien om homotellet??:P:P
ok...her kommer den:p:p

Vi hadde fruktkrig i gangen...Det ble litt grisete...*kremt* Så sa jeg at "hallooo!! Vi er på et hotell!!"
Men det var ikke Sondre enig i...Et hotell var en stor bygning, ikke flere hytter slik som der...Da sa jeg at vi var på et motell da...(et motell består jo av flere hytter)..men han var ikke enig i det heller han...heh...*kremt*...:P:P Et motell var en etasjes...Her var det to...:p:p
Herregud...Maken til stabukk har jeg aldri møtt:p

så sa jeg "nei, nå var jeg på nippet til å si noe dumt"..men sa at jeg hadde holdt på å si at vi var på et homotell..men så sa jeg det også da:p
de andre lo jo så klart:p:p

kan jo skrive en bok om det: "Brucemaskinen på homotellet"...:p

hihi...tviler på at du gadd å lese dette, men hvis du gadd...*applaudere*=)
:p:p;)

Klemm lykkelige Connie=)
(...er ikke bare derfor hun er lykkelig asså:p)



}-Contastic-{

2 kommentarer:

  1. FLirte meg jo lørvete her jeg sitter xD

    SvarSlett
  2. Hahahaha xD
    Er det mulig da? Så lørvete som du er fra før XD

    SvarSlett