onsdag 30. desember 2009

Lynn i trekrem.

Under her legger jeg inn de beste youtube-filmene mine (kortfilmer, og ett UKM-klipp, Suverenjentene - blir bestandig så glad i den videoen).

Jeg hadde en rar drøm. Vet ikke hva.
Jeg venter på at Sondre skal bli trøtt.
Så kan Tommelise elendigkvalitete seg over flatskjermen foran pappa, meg og Lynn, også skal jeg spise Bocca.
Men mamma vil at Frode også skal se på film.
Har noen en TV-øks?

Youtubefilmer:


SVANEHJERTET

Jeg ser på denne som min beste kortfilm, sikkert fordi den ligger meg så nært hjertet. Basert på ett dikt jeg skrev en gang. Deltok med den på UKM Storfjord 2008. Kom videre til Finnsnes.

Idé/manus/regi/kamera/redigering: Connie.
Skuespillere: Lynn-Helen/Connie, Karoline.
Voiceover: Torkil Hansen.



Den neste kommer i 6 deler...



SOFTIS MED JORDBÆRSTRØ

Film til UKM 2009.


Idé/manus: Viveka og Connie.
Regi/kamera/redigering: Connie.
Skuespillere: Lynn-Helen, Viveka, Sondre H, Simon, Connie, Gunn.
Voice-over: Connie.
















ALENE I EN VERDEN

Trailer til en UKM-film.
Regi/kamera/redigering: Connie. Skuespillere: Ingvild, Kristin, Lynn Helen, Sondre, Gunn.






GULE SIDER

Originalen til denne reklamefilmen hadde egentlig et annet radioklipp, men vi fant ut vi ikke hadde rettigheter til det. Filmen ble laget som et bidrag til makeme.no-konkurranse en gang.
Regi/kamera/redigering: Connie.
Skuespillere: Lynn-Helen, Selina, Ida Therese.






VICTIM

Min andre gjennomførte kortfilm. Viste den på norsk-eksamen muntlig i 10. klasse.
Regi/kamera/redigering: Connie. Skuespillere: Connie, Hans Henrik, Daniel, Markus. Location: Signaldalen.





SUVERENJENTENE

 UKM 2008, Storfjord og Finnsnes. De vant penger : D

2 kommentarer:

  1. Trekrem skrives med to ee-r! xD
    TREEKREM!

    SvarSlett
  2. Din dust, Lynn!!!
    DET ER EN VITS, KAN NOEN FORSTÅ DET DA xD

    SvarSlett