lørdag 26. desember 2009

God jul folkens

God jul!
Skriver ikke så mye mer nå, er ikke i modus. Er rastløs, noe jeg har vært i hele dag, men samtidig har jeg ikke orket å gjøre noe som helst. Derfor har jeg sovet mye.

Sitter i grunn her fordi jeg har rømt stua, var så mye bråk der. Vil legge meg, men siden jeg sover i stua i jula, så går ikke det før alle andre har lagt seg..
Kjæresten min er forresten her i jula, men stort sett sitter han på PC-en, røyker, drikker Cola og ser på TV, som om han aldri har gjort noen av delen før. Bortsett fra å røyke, for det ser det ut som om han har gjort hele livet.
Yey.

]-Contastic-[

4 kommentarer:

  1. Du skal være glad du har en kjæreste å ha her i julen du! :'(

    SvarSlett
  2. Du har vel rett, var i dårlig humør i går, og vet ikke hvorfor.

    Til min kjære; unnskyld <3

    SvarSlett
  3. Det går bra, jeg har ikke hatt det beste humøret selv. Men er iallefall glad jeg kan være her sammen med dere.
    Kunne ikke tenkt meg en bedre Jul, elsker deg kjære <3

    SvarSlett