lørdag 1. september 2012

Ensom natt i Storfjord..

Nå sitter jeg i Storfjord for kanskje aller siste gang på laaang tid. Det er veldig trist! Er hos onkelen min nå, sitter her alene, lillegutt sover, og mamma er på besøk hos en nabo.

Familien har jo nå flyttet sørover, mamma er her oppe for å hjelpe til med salget på huset, og for å jobbe ut oppsigelsestiden. Huset er nå tømt, og annonse er lagt ut på Finn.no. Fikk høre at søsteren min nesten var på gråten da hun så annonsen, jeg gikk selv inn for å se, og forstod henne lett. For det kom noen tårer i øyekroken her også! Tenk, huset som familien har bygd, lagt ut for salg på Finn... Med bilder av tomme rom og tom gårdsplass og hage. Noe så rart, vi har mange gode minner herfra ♥ Kanskje den beste tiden i mitt liv? Og nå skal alt bare selges... Og kanskje til fremmede! Aldeles trist, er det det er...

- Connie Iren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar