mandag 24. september 2012

Halvtårsdag i dag ♥

Har en liten pludregutt som har vært veldig urolig i dag, en skikkelig fangsitter. Har veldig nylig fått lagt han til å sove, så da benytter jeg anledningen til å få skrevet før dagen renner ut.

Han er da et halvt år i dag, akkurat ♥ Stor dag, for om like lang tid, fyller han år! Hans aller første bursdag! ♥

Planlegger nå sen dåp, siden folk har vært på flyttefot i sommer. Dåpen blir å være sørpå i slutten av oktober, for de fleste gjestene bor der nede :) Er usikker på om dåpskjolen vil komme til å passe, men den er ganske stor i størrelsen! Jeg brukte den da jeg ble døpt, er mange i familien som har brukt den. Holder på å skrive dåpssang, den er nesten ferdig, og jeg er veldig fornøyd! Teksten kommer senere.

Ha en god natt!

- Connie Irén

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å lese resten :) Tror den blir kjempefin :) <3

    SvarSlett