lørdag 1. september 2012

Farvel, hus...

Bildet er fra jul og nyttår 2010-2011.

Dagen i dag; tilbrakt tid med min mor, vi har vært og handlet og trillet tur med vogna så lillegutt fikk seg en middagslur. Turen gikk opp til huset som nå skal selges. Jeg måtte jo titte innom alle rom og mimre litt. Det var så tomt og trist. Tok noen siste bilder med mobiltelefonen, - ja, for dette var kanskje siste gang jeg var der. I hvert fall på en stund, hvem vet hva fremtiden bringer? Jeg har følelsen av at jeg skal tilbake dit i en annen forbindelse, men det kan bli lenge til.

Nå skal det lages middag for de voksne her. Det skal bli godt, har nærmest (merk; nærmest) bare levd på knekkebrød og potetgull den siste uken. Har ikke vært i modus til å lage noe særlig middag.

Føler meg litt melankolsk nå etter å ha tatt farvel med huset. Tenk at familien ikke skal bo der mer. Det har virkelig gått opp for meg nå...

- Connie Irén

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar