torsdag 20. september 2012

Min personlige "oppslagstavle"


Det hele begynte med at jeg midlertidig hang opp et blankt lerret som skulle males. Siden det så helt teit ut med et blankt lerret på veggen, festet jeg først på en blonde med stifter! Dette utviklet seg til at jeg hang opp påskeegg fra Nille, og slik fortsatte det.

Og vips, nå har jeg et bilde som kan endres på når jeg vil!:)) Veldig praktisk, for nå slipper jeg å pakke vekk bildet når jeg er lei av det og vil bytte stil!

Bildene på lerretet har jeg fått i bursdagsgave hos Karoline (som her er avbildet med gudsønnen sin:)), hun har selv printet dem på matt fotopapir, syntes det var så koselig ♥ Jeg har da festet bildene med brun hyssing med sløyfe på, som igjen er knytt fast i store binders som altså er festet på bildene (ville ikke stikke hull på de fine bildene med stiftene :))


De store bindersene er egentlig også Karoline sine, de havna i mine ting av en eller annen grunn da vi flyttet fra hverandre! De har imidlertid vist seg å komme godt med, ved flere anledninger :) Sorry for ufrivillig tyveri, Karoline! :S Hehe...

Nå er lilledyret i seng (han har forresten husket i innendørs babyhuske i dag, og det syntes han var kjempemorsomt!), og hu mor er trøøtt! Snart legges PC-en vekk.

En god kveld ønskes dere!

- Connie Irén 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar