torsdag 27. september 2012

"Antikk" nøkkelsett i Cernit

I går kveld satte jeg meg ned og laget ting i Cernit, deriblant en antikk nøkkel med hengelås, som jeg ble veldig fornøyd med faktisk, særlig med tanke på at jeg nesten aldri har jobbet med Cernit :) Skal henge nøklene en annen plass etterhvert, tror jeg, dette er bare en midlertidig løsning!






Laget også disse "sjokolade"-hjertene, mer eller mindre ved en tilfeldighet :) Tenkte jeg skulle dekorere dem litt ekstra.




Før jul laget jeg i Cernit noe jeg vil kalle moderne kunst (det første jeg laget i Cernit faktisk), men har dessverre ikke bilde av dem (og nei, har ikke anledning å ta bilde av dem nå, da de ble gitt bort i julegave :)) Det var iallefall et par "strekmennesker" i sort, hvor den ene stod på en "bløt" trapp, og den andre satt ved siden av. Ble veldig fornøyd med disse. Kunne tenke meg å lage flere i samme stil.

Dessuten ble jeg lei av å ta feil av siktet og sammalt speltmel i skapet, så da var det rett og lage merkelapper til oppbevaringsboksene! (Disse er fra Åhléns, for de som lurte!)


I dag var det 6-måneders kontroll med lilledyret. Alt står bra til med han, i følge helsesøstra :) Skal på ordinær legesjekk også snart. I dag fikk han forsåvidt sin andre trippelvaksine, og han var så flink atte. Ikke mye skriking der gitt, bare bittelitt. Var nesten bare å smile til han, så var det vonde glemt :)

Det ble imidlertid en sen kveld, han ville ikke sove med det første uansett hvor stuptrøtt han var. Antakelig noe ubehag etter vaksinen, stakkars lille gutten min Han sover nå da, endelig :)

Resten av kvelden gikk med til rydding og kos. 

(Holder på å lage min personlige "allergikokedagbok" , så derav middagsbildet. Jeg elsker forresten muggen min fra Taras!)

Nå skal jeg ta min lenge etterlengtede dusj (lille pludre har vært mye våken i dag, så nå sover han vel godt i natt). Trenger virkelig dusje, for plages slik med eksemen igjen (ikke rart når jeg har spist spagettisaus m/ tomat og tomatsuppe i det siste). Har ekstremt mye eksem i hodebunnen nå, den er en eneste stor skorpe! (Ja, overdrivelser må til iblant!)

Det var alt for i "kveld". En riktig god natt ønskes dere!

- Connie Irén

2 kommentarer: