tirsdag 2. oktober 2012

Muskelsmerter i hele kroppen...

Det er ikke slike "vanlige" muskelsmerter, men mer av typen *klarer-ikke-gå-eller-løfte-så-måtte-derfor-sende-lillegutt-til-farmora-siden-jeg-er-alene-hjemme-smerter*... Så nå sitter jeg her og "slapper av" i alt rotet. Jeg klarer nemlig ikke slappe HELT av når jeg vet hvor mye som egentlig skulle vært gjort, jeg bruker ofte å trosse smerter, trøtthet og hodepine for å rydde før jeg legger meg om kvelden - det er liksom rutine, jeg avskyr å stå opp til rotete kjøkken og stuebord, - men nå ser det ut til å ha straffet seg. Det går ikke an å rydde nå, for smerten iler i hele kroppen, oppover lår, armer og rygg. For ikke å snakke om at jeg sliter med hodepine for tiden. Jeg har nok presset meg selv for hardt, og fått for lite søvn i det siste.

- Connie Irén

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar