mandag 5. april 2010

Over og ut med xD

SJEKK FOR ØVRIG UT FISKEANIMASJONEN NEDERST PÅ SIDEN! :-D
Jeg liker fiskene mine, jeg skal skaffe meg akvarium en gang, og i mellomtiden må jeg øve meg på å mate fisk!
Men jeg trenger litt hjelp fra dere når jeg ikke ikke har internett!

Jeg må seriøst slutte å skrive: xD
I'll prove it, Viveka.
Du har blitt en sunnhetsfrik, og så lenge du er det, skal jeg klare å holde meg unna å skrive: xD

Så nå har vi en slags deal. Hvis du slutter å spise sunt, kommer jeg til å fortsette med xD
Så hvis jeg slutter med xD, kommer du til å bli usunn.
Deal? :-)

Si fra til meg, noen, hvis dere ser meg skrive xD en plass etter dette. Så, det var siste gang jeg noen gang skrev det. Jeg er ferdig med det. Det er over og ut med oss to. Nå er det slutt! Finito! Goodbye, forever! :-D

]-Contastic-[

5 kommentarer:

  1. Haha. Lykke til, begge to! :D

    SvarSlett
  2. Hahaha. Takk :D
    Vi skal klare oss fint vi, ikke sant, Viveka? :D

    SvarSlett
  3. Ja, vi skal klare oss fint. : D Har jo begynt bra i dag. =D
    Ikke helt bra for din del da, kremt. xD

    SvarSlett
  4. Nå har jeg matet fiskene dine! : D

    SvarSlett
  5. Tusen takk ^^
    Hahaha.. Jeg har lært meg å unngå å sette de stygge bokstavene sammen ^^

    SvarSlett