søndag 4. april 2010

Foto - Russetida 2009

Kai sendte meg noen bilder fra russetiden i fjor, husker den tida godt og savner den. Ja, jeg drakk ikke, så jeg husker den. Skulle hatt en solokork i lua...
Bildene kommer her.. Det aller første her er fra kirkeparken, og ikke et bilde jeg fikk hos Kai, men jeg liker det. Andre er da jeg nettopp hadde tatt piercingen. Utrolig nok synes ikke verandaleppa noe særlig på noen av disse bildene..
Vet ikke helt hvor det tredje er tatt, men det fjerde er iallfall i Telegrafbukta under russedåpen (vanngeværet mitt som ble borte den kvelden, er med på bildet.. snufs.) Det tredje er Kai og meg på tur fra meg og ned til byen (jeg ser ikke noe bra ut..) Og de to siste er fra kirkeparken en dag Kai ikke var med, så det ble tatt med mitt kamera.. Tilhører meg liksom :-P
Det helt siste bildet er bare genialt!

]-Contastic-[

3 kommentarer:

  1. Aw, sukk. Jeg savner også tiden. Alle var så glade og samstemt. *_*
    Hahaha, siste bildet er genialt ja. Vi er så harmoniske så kommer BH bak med en stor planke som om han skal drepe oss. xD Huffhuff, genialt. <3

    SvarSlett
  2. Haha, jeg vet det, sykt bra ;P
    Jeg tror alle var så glade pga sommeren, varmen og alt det. Om sommeren bruker det å være bedre. Jeg håper vi får en like bra sommer igjen. Nå er det jo snart russetid, ikke at vi er russ i år, men det kan jo bli artig likevel :-)

    SvarSlett
  3. Ja, er sant det. :D Vi satser på det. ^^

    SvarSlett