mandag 5. april 2010

Ett år siden...!

I dag er det faktisk ett år siden min kjære og jeg møttes på bussen fra Tromsø til Storfjord/Kåfjord. Det var da vi virkelig ble kjent. Jeg hadde sett han før, og visste hvem han var, men han visste ikke hvem jeg var.

Så på denne tiden i fjor, satt jeg vel hjemme og sa til mamma at jeg hadde møtt en fyr på bussen som hadde snakket med meg hele veien hjemover.
Og jeg hadde jo fått vite "nesten hele livshistorien hans".
Uhm, nå ja, det hadde jeg vel ikke, og det regnet jeg heller ikke med, men jeg hadde fått vite en del om han, så det var bare en uttrykksmåte.

Vi tenkte vi skulle begynne å markere dagen hvert år ved å busse rundt, men selvfølgelig er jeg i Storfjord i dag, så da kan vi dessverre ikke gjøre det. Vi vurderer å gjøre det i morgen, men det blir jo litt teit, siden det ikke er riktig dag. Vel, det kan jo kanskje gjøres likevel..

Kai Håvard, min kjære. Jeg elsker deg. 
Gratulerer med dagen!

Hva synes dere om å markere dagen en dag for sent?

3 kommentarer:

  1. Jeg synes det er helt greit å markere litt for sent om det ikke lar seg gjøre på dagen, selv om det aller mest spesielle ville vært på dagen såklart. :)

    SvarSlett
  2. Hehehe. Du sier noe. Den må vi huske å skrive om :P

    SvarSlett