fredag 2. april 2010

Forholdsboken + ny header?

Har lyst til å lage meg en ordentlig header, og gjøre om litt på bloggen for å få den mer ryddig, men det er vanskelig når du ikke selv kan designe fra bunn av. Noen forslag til hvordan jeg kan gjøre det? Vil gjerne beholde alle elementer på bloggen min, bortsett fra headerbildet da.

Jeg og min kjære har begynt å føre en scrapbok om oss for en stund siden. Jeg ville ikke skrive om det først, for det var litt pinlig å ha en forholdsbok - tenk deg, folk ville vel undres og tenke; hun må være bra naiv som fører en forholdsbok sammen med en kjæreste hun møtte for ett år siden. Hvordan kan hun tro at det varer?



Vel, Kai Håvard og jeg har utrolig mange minner sammen, både gode og vonde, og som jeg skrev i boken, velger jeg å ta vare på de gode, og lære av de vonde. Jeg elsker Kai Håvard, og det kan ingen gjøre noe med. Det er han jeg vil ha, og jeg er til alles informasjon så sikker og trygg på forholdet at jeg velger å føre en forholdsbok, uansett hva folk måtte mene om min naivitet eller noe sånt, som ikke finnes. Dette jeg opplever nå, kan ikke beskrives, og ingen kan forstå det. Jeg har aldri kjent ett menneske så godt i hele mitt liv, og vi blir bare bedre og bedre kjent. På bare ett år, har det skjedd mye mellom oss, og alt har ført til at jeg har elsket Kai Håvard enda høyere.

Jeg begynner uansett å vende meg til å ha en bok, så jeg offentliggjør det. Boka blir selvfølgelig ikke for personlig, jeg mener såå personlig at folk ikke vil lese i den. Den kommer til å handle om hva som har skjedd fra første gang vi møttes, til dagen i dag. Er selvfølgelig litt jobb å føre ett års historie, men når det er gjort, kan vi få ført kontinuerlig mens ting skjer. Derfor har jeg lyst til å få gjort det så fort som mulig, slik at ingenting blir glemt, ikke at jeg tror det blir det.

En annen ting er at jeg hater å velge, og nå mer enn noensinne.
Har som tidligere sagt, at jeg ikke kan bestemme meg for ting. Kai sa at det er psykologisk diagnose på det eller noe, men det er det vel på alt.

Jeg har for øvrig sinnsykt vondt i kroppen nå, og vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Skulle ønske Kai var her og kunne gi meg en god massasje, får jeg blir gal av smertene.

Kai Håvard Langhaug, jeg elsker deg...!

]-Contastic-[

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar