mandag 5. april 2010

En sommer med hudinfeksjon, og arbeid etter ferie

Et bilde fra Reinsvoll på Toten i sommer. Vi var hos min stefars foreldre. Fra venstre: Meg, min elskede Kai Håvard, Lynn Helen og Sondre.


Jeg hadde hudinfeksjon da dette bildet ble tatt, det er derfor jeg ligger sånn som jeg gjør, for jeg var i elendig form. Hele sommeren i fjor gikk med til hudinfeksjoner og dritt. Jeg hatet det, men jeg var evig takknemlig for å ha Kai der. Han hjalp meg stort og støttet meg, sommeren hadde vært enda kjipere uten han der.

Nå er jeg heldigvis så og si frisk, har litt eksem enda, men det er jo ingenting i forhold til hva det var. Da jeg begynte å jobbe i Workinnmarka barnehage som vikar i august-september i fjor (der omkring), hadde jeg enda ikke begynt å bli frisk. Derfor fikk jeg tydeligvis klager på at jeg var sløv og sånt, og de hadde strøket meg fra vaktlista uten å gi meg verken beskjed eller tilbakemelding på arbeidet mitt. For øvrig hadde jeg nesten ikke jobbet i barnehage før, og det var ingen som gjorde noe særlig for å lære meg opp. Jeg kunne jobbet myye bedre dersom jeg var frisk. Det gjør meg litt pissed å tenke på at folk ikke skjønte at jeg var syk, og ikke ga meg tilbakemelding eller sa meg opp skriftlig. Men, men, nå har jeg så mye jobb på Burger King at jeg klarer meg, og dessuten er det flere folk på min alder som jobber der, og det er jo positivt.
Jeg tror for øvrig at lua mi kan ligge i Workinnmarka barnehage, en svart med rosa dusk. Kanskje jeg ringer dit, eller drar og leter etter den allerede i morgen. Den lua betyr noe for meg.

Nå sitter jeg da her i  Storfjord, har ikke orket noe i påsken, bare vært rastløs. Tror jeg skal redigere noe film fra UKM i dag, og forhåpentlig komme ett stykke på vei. Eller, det har jeg jo gjort alt, jeg har ca halve "Scene 3" igjen. Etter den, gjenstår en DVD med filminnslag, kunstutstilling og ekstramateriale. Gleder meg til å bli ferdig. 

]-Contastic-[

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar