søndag 4. april 2010

Arr er historie

Arr er historie. Du skal ikke mislike arr. De viser at du har levd, erfart og lært, og kommet deg videre.
Ja, selvfølgelig var dette veldig metaforisk...

Her er for øvrig et sitat fra Viveka, som jeg falt pladask for:

"Jeg vet at alle er ansvarlig for sitt eget liv, alle kan styre seg selv vel i havn. Uansett hvor mange bølger som slår imot deg, må du ta tak i din innerste åre og skyve deg framover. Ikke tenk bakover, ikke se tilbake, for når du ser framover igjen kan en monsterbølge skylle over deg og vippe deg over bord. Og tenk, tenk hvis du ikke hadde snudd deg, da kunne du svingt deg unna denne bølgen også og overlevd."
                                                                         - Viveka

]-Contastic-[

6 kommentarer:

  1. Aw, Connie. Takk. <3
    Ditt sitat er også veldig sant. Jeg falt for det også og selv om jeg ikke alltid er like flink til å følge verken ditt eller mitt eget sitat klarer jeg meg og jeg prøver, derfor klarer jeg alltid å svinge unna monsterbølgen før den treffer!

    Glad i deg! <3

    SvarSlett
  2. Jeg er heller ikke så god til å følge mine egne råd og leveregler (som jeg har under "Mine sider" her), men jeg prøver så klart. Aller viktigst er det alltid å følge hjertet. Ja, jeg vil tro det, at det er det viktigste av alt.

    Glad i deg og, Viveka vennen <3

    SvarSlett
  3. Jeg elsker arrene mine, for når jeg ser på de kan jeg tenke tilbake på når jeg fikk de og hvordan jeg fikk de. Jeg kan tenke på gamle venner som var med meg da jeg fikk dem, eller venner som ga meg dem og da blir jeg LYKKELIG! Derfor elsker jeg arrende mine! De er minnerike symbol!

    Og forresten så er du og Viveka noen metaforiske froskedyr, som jeg ikke forstår meg på! Haha x)

    SvarSlett
  4. Haha, slik kan man jo også se på det. xD

    Omg, metaforiske froskedyr faktisk. 8)
    Er det positivt? xD

    SvarSlett
  5. Jeg kan akseptere mine arr, uansett hva de stammer fra. Jeg har lært meg hvordan jeg skal unngå flere slike arr.

    Kvekk, kvekk.

    SvarSlett