fredag 16. april 2010

Blåmerker overalt...

I følge Karoline, er det flere som har sett mannen med hatten her, som står og stirrer på deg fra døren. Jeg ble litt skremt.. Drømte jeg ikke? Døren var ikke låst da jeg stod opp... Samtidig så... Nei, jeg skjønner ingenting. Kanskje Karoline fleiper med meg. Håper det.

Også savner jeg Rannveig. Tenk om man aldri ser henne igjen da? Om hun blir der nede i Hamar området? Hun er et så fantastisk menneske.. Hun fortjener ikke denne utmattelsen som har rammet henne. Jeg har alltid kost meg i henne nærvær... Hun er et av de mest fantastiske menneskene jeg kjenner. Stakkars Rannveig...

I dag ble jeg litt trist på legekontoret. Oppdaget via TV-skjermen der (reklame, anbefalinger, kampanjer) at søstra til en gammel venninne av meg har fått kreft. Det var en merkelig måte å oppdage det på..

Jeg har begynt å få uforklarlige blåmerker på kroppen, rundt omkring. Har i øyeblikket 5, og hadde ett som ble borte igjen ganske fort, for det var så lite. "Overalt"  var kanskje litt drøyt, men likevel.. Det ser ut som sprengte blodkar i følge Karoline.

I morgen skal jeg på lysbehandling på sykehuset igjen, og deretter drikke kaffe/te/kakao med Karoline på Nerstranda kl. 16. Etter det skal jeg vel møte Viveka, og vi skal på kinarestaurant og kanskje kino. Blir sånn vennedate, og Viveka spanderer! Tusen hjertelig, Viveka, gleder meg masse <3

Jeg er nå sykemeldt igjen i 3 uker pga eksemen. Har vært en del sykemeldt... Sukk, at jeg ikke skal klare å jobbe. Får heldigvis sykepenger nok til å klare meg.

Jeg har nå endelig søkt meg inn på kunstakademiet, så er det bare å vente og se. :-)

]-Contastic-[

7 kommentarer:

  1. Hmm, alt jeg har sett er hatten, haha. xD

    Ja, det på legekontoret må ha vært.. spesielt på en måte. Trist såklart. :/

    Blåmerker faktisk.. Hørtes skummelt ut. *-* Får håpe det ikke er noe ille. :(

    Aw ja, det blir koselig. <3

    Gratulerer med søknad til ka. Håper du kommer inn. :)

    SvarSlett
  2. Jeg vet det :P

    Det var... veldig underlig, men hun kan jo kanskje kureres. Jeg rakk jo ikke lese alt, kanskje det handla om at hun var blitt frisk fra kreften for alt jeg vet.

    Fikk høre at blåmerkene kan komme av vitaminmangel.. Litt rart sida jeg går på multivitamin nå.

    Tusen takk for det :D

    SvarSlett
  3. Hihi. xD

    Ja, det kan jo hende. Får håpe på det beste. :)

    Ah, høres rart ut ja. o_O Hmhm, ikke barebare å vite hva det kommer av. x)

    Np, vennen! <3

    SvarSlett
  4. Viveka har nesten ikke penger også skal dere ut å spise dyrt OG kino? Logikk hvor?

    SvarSlett
  5. Lynn vil droppe en stor opplevelse for å dra til Storfjord som vanlig og danse i 2 dager, i stedet for å danse på stor plass på Finnsnes hvor folk ikke TRENGER å se det, siden hun ikke liker å bli sett på når hun trener, selv om hun skal bli profesjonell danser, men kunne vært med "i rullestolen sin hvis hun var en feit lita blærejente" som hun kalte det. Blærejente er hun definitivt, og det andre kunne hun jo ha vært, eller kan bli for alt hun vet. Og hva med de som faktisk sitter i rullestol, og de som HAR fedme?
    Logikk hvor?

    SvarSlett
  6. -.- Javel, hvis du tar den tonen.
    Det er jo ikke sikkert jeg kommer meg hjem på torsdag uansett pga at flytrafikken er stoppa!

    SvarSlett
  7. Jaha, why? Er jo ikke sånn at det er tornado eller noe.

    SvarSlett