onsdag 13. oktober 2010

Ny PC! Tusen takk, mamma!

Ja, da har jeg ENDELIG  fått meg en ny PC, men sliter litt med tastaturet, det er litt annerledes enn hva jeg er vant til, så rett som det er åpner jeg nettsider og kalkulator eller skriver på feil plass i ett dokument... eller zoomer ut og inn... og nå gikk jeg visst inn i nettleserhistorikk. Sukk! Og jeg som skal bruke denne maskinen på å skrive tekster og redigere film! må vel bare øve meg mer. Her er fra da jeg øvde i ett word-dokument på å bruke tastatur og touchpad hurtig:



"
Nå bare ø| kamske jeg kal? e på tastaturet nr jeg skriver hereter--- problemet er adette er flaut+ kanskje jeg skal skrive sakteret jeg er grVID. SÅ JEG KAN likom ikke sitte på hvilken som helst måte og skrive. f¨r vondt i kroppen. ver jeg meg på å skrive med dette nye tastaturet. Tastene har mellom rom, så derfor blir det litt forskjellig fra hva jeg er vant til. Dessuten har ikke toucpaden vanlig scroll...  Det er en smule irriterende. Jeg trykker på oppoverknappen noen ganger når jeg skal klikke på ,.. en knapp jeg ikke husker navnet på.... Også bommer jeg på å-en noen ganger. Sukk . nå trykka jeg  oppoverpila igjen....... Kanskje jeg skal slutte å slette feieleene mine og se hvor mange jeg egentig gjør, og finne ut hvor dårlig jeg er å bruke dette nye tastaturet--- hmm , det wkulle være punktumer, ikke streker---- om jeg klarer ¨å gi ut mer enn en roman ... h,,,---- alt dette surret kommer av feilene mine  - rett og slett bommertne på de nye knappene! Jeg finner vel ut va dette etterhvert - for en lang og dårlig tekste d1 ette bøe-- hqha jeg er jammen flink til å stresse på dette tastaturet. ¨m¨¨å veø bare øve eg ne førstnå gjorde jeg det igjen! Sukk... spærs,¨let er bra det p, Der endelig! Haha!  jeg skal skrive roman, og s å skal jeg gi den ut , jeg vet jeg kommer til å greie det! oi oi oi. så dårlig jeg er å treffe riktig, det gikk mye lettere på den gorrige maskinen. alt gikk på auto... lalalaa..... xD   "

Kremt. Hvordan skal dette gå? Jeg finner vel ut av det. 
Mamma hjalp meg å betale PC-en, hun skal få igjen etterhvert, men ikke alt på en gang :)
Tusen takk, mamma!

]-Contastic-[

4 kommentarer:

  1. Hahaha, så komisk med alle di leifene. ;)

    SvarSlett
  2. Ja man skjønner jo ikkeno. Skal det fortsette sånn, kommer jeg aldri til å få utgitt noen roman xD

    SvarSlett
  3. Hahahah, så flink du er å skrive, Connie. Skjønte hvert eneste ord.... -.- xD

    Komisk! du finner vel utav d etterhvert :P
    Jeg vil se bilde av den, så jeg vil vite hva den heter xD

    SvarSlett
  4. Den heter Pavilion dv6 , dv6-3020so :P

    SvarSlett