torsdag 28. oktober 2010

Skybyen.no

Tydeligvis det nye stedet når nettby er oppløst. Refererer til samtale mellom meg og Viveka:


Teaterblod - sier:
 http://skybyen.no/ Omg, nye nettby tydeligvis xD Eller, nye stedet å henge etter det legger ned
 Tro om man skal lage seg profil
 Snodig navn.
 http://skybyen.no/index.php?option=com_community&view=profile&Itemid=10
 hahaha
Connie Iren sier:
 haha skybyen faktisk
 Først trodde jeg det stod skybert eller skype
- Teaterblod - sier:
 Hahahah
 xD
Connie Iren sier:
 Kanskje man skulle lage profil og kalle seg for skybert : D
- Teaterblod - sier:
 Gjør det : D
 Jeg har lagd meg profil xD
Connie Iren sier:
 Er noen som kaller seg skybert, og en skybertine, så oppbrukt xD
 Tror ikke jeg orker å blande meg opp i flere nettsamfunn foreløpig hvis jeg ikke kan være den første til å kalle meg skybert XD
- Teaterblod - sier:
 Jammen  :(
Connie Iren sier:
 Haha kanskje senere, orker ikke akkurat nå
 Nå klikka forsåvidt skybyen
 Jeg tror den føk til himmels xD
- Teaterblod - sier:
 Hahahah
 xD

2 kommentarer:

  1. Hahaha, huff. xD Jeg har på følelsen at det kommer til å bli som nettby etterhvert, men vi får se. :P

    SvarSlett
  2. Det ligna veldig utseendemessig :p

    SvarSlett