søndag 31. oktober 2010

Karo & Connie & litt Kai "photoshoot"!!!!!

Karoline og jeg hadde en liten Photoshoot med webcam i programmet HP Media Smart. Kai blanda seg inn. Filma noe også.
Her er bildene, og noe film helt til slutt!
Jeg har forresten telefon igjen! Bare til informasjon...

Karoline: Æ ska ta drømmebilde!
Connie: Skal jeg flytte meg da?



Reklamefoto for lypsyl:

Dramafilm:



Alien-scene:
 Frimerke:
 Happiness and joy <3
På bryllupsdagen vår:
 Et julespøkelse....






 Alien-attack....



 Skvise Kai....
 Strekke Kai...
 "Kai i midten"........






 "Ta på glasset!!!"
 Sensur....
 "Tenkerne"


 Skurrete nyhetsopplesning..






Hva synes du om bildene og filmene? :-P

]-Contastic-[

8 kommentarer:

  1. OMG, masse bilder! tror dette er et av dine mest interessante innlegg... Du bruker sjelden bilder så JA! haha.. du burde tenke mer på bilder i innlegga dine :P og hvor er filmen btw? kan ikke se noen xD
    likte de drømmebildene av karoline, haha! og egentlig alle bildene var komiske, så ja.. Jeg savner dere! <3

    SvarSlett
  2. Naaw <3 Haha.
    Ja, men som sagt er det jo aldri noen artige bilder å legge ut siden jeg ikke er så altfor glad i å bli tatt bilder av. Syns bare det er teit å dokumentere kjøp og hva jeg spiste til frokost eller når jeg vaska rundt og sånt, det orker jeg ikke, er ikke en bloggefrik, skriver når jeg har noe jeg ønsker å dele. Hva jeg har på hjertet er viktigst, synes jeg. Btw, du tror at alle liker "dagens outfit", jeg kan si så mye som at jeg misliker det xD

    SvarSlett
  3. Og forresten... Fikk litt problemer med å laste opp filmen, men den kommer xD

    SvarSlett
  4. Ja jeg misliker også det, men det er mange som har det. og det som er mest populært for tia, det er jo sånne fordømte mote og sminke- blogger så :P jeg syns sånne blogger er kjedelige jeg da... men det er visst mange som liker sånt, så da har jeg det av og til forde :P

    SvarSlett
  5. Haha, så gøy!
    Jeg likte også de drømmebildene av karoline. :D Og de andre var gøye! :D

    SvarSlett
  6. Lynn; dette vil høres frekt og støtende ut for noen (haha), men iallfall... Jeg tror nok at de mest populære bloggene er de med lite tekst og mye bilder fordi det er enklest og se gjennom og gi sin mening, mange av disse som KUN leser disse bloggene, er kanskje ikke så jordnære - da mener jeg at de er mer motefikserte og "fjortisaktige", de er lite interessert i samfunnsrelaterte ting eller menneskers personlighet og liv, og kanskje mer opptatt av seg selv og utseende, og beundrer eller misunner andres stil og utseende. Jeg sier ikke at alle er sånn, så klart. Men du skjønner kanskje hva jeg mener..

    SvarSlett
  7. Ja, jeg skjønner hva du mener! ;P jeg leser blogger med både mye tekst og bilder. men faktisk ingen moteblogger :P drittkjedelig xD

    SvarSlett