onsdag 20. oktober 2010

UKM-redigering!

ÆÆÆH, våkna med krampe i leggen i halv 11-tiden i dag, og den sitter fortsatt! Kan ikke gå på foten!! Blir en riktig innedag.. Kanskje greit med tanke på været, det snør noe sykt i dag. For øvrig trenger jeg å slappe av litt, har vært ganske hektisk den siste tiden. Har dessuten en haug med klesvask som driver meg til vanvidd, blir jo aldri ferdig! Det flyter over på badet.. Og det meste er vel håndklær og sengetøy... Har jo begynt å bli litt nøyere med hvordan jeg vasker klærne, har opplevd å ødelegge fargene til tider...

I dag har jeg i alle fall mulighet til å sitte og redigere UKM-film fra Storfjord 2010! Endelig kan jeg
prøve å få gjort meg ferdig med det arbeidet! Veit ikke en gang om jeg får solgt noe særlig... Tenker å sitte utenfor Hattengbutikken og selge og ta i mot bestillinger. Har bare fått noen få bestillinger, dessuten har jeg ikke helt bestemt prisen på produktet, som vil bestå av 4 DVD-er - 1 fra hver forestilling, og 1 fra kunstutstilling + ekstramateriale. Tror også at filminnslagene vil ligge på denne DVD-en :-)

Kai er nå med onkelen min til Fretex i sentrum for å hente noen møbler vi kjøpte - en god stressless, og ett fancy lite kjøkkenbord med 2 stoler med armlener - disse når helt rundt bordet slik at det ser ut som bare ett bord når man setter stolene inntil! Det må bare vaskes litt og sånt noe, så blir det bra, men er usikker på om vi egentlig har plass :S
Om ikke annet går det vel an å ommøblere litt eller rett og slett sette det på verandaen eller ut i boden til vi får bruk for det.. Har egentlig bruk for det nå da, er bare dette med plass :S

]-Contastic-[

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar