mandag 4. januar 2010

Mimrekosekveld + planlegging av ny blogg

Har sovet hele dagen med min kjære, siden vi la oss i morges i 9-tiden (altså 3. januar). Da hadde vi vært våken i 28 timer i strekk.

Nå sitter jeg da her, etter en hektisk kveld på jobb. Vel, kunne jo vært mye mer hektisk, ofc.
Går litt utover huden min, det der. Særlig da vi ikke har hansker. Tenkte sykemelde meg litt for å få huden stabil, så lenge jeg vet at jeg får "sykebetalt"..? Trenger pengene.

Har spist toast og drukket noen kopper kakao. Sitter i øyeblikket og hører på en gammel CD-plate. Fant noen minneverdige sanger der, blant annet REO Speedwagon.

Har sett på mimrevideoen jeg laget til Ingvild i julegave i år 2006.
På starten av et nytt tiår er man jo nødt til å mimre litt. Elsker den videoen, blir så glad når jeg ser den. Det er noen herlige minner, det. Silje og Ingar er med der også. Og noen andre folk jeg ikke kjente overhodet, men det var gøy.

Har lyst til å legge inn den videoen på PC-en og laste opp på nettet, samt noen andre videoer. Så lenge ikke dette med musikkrettigheter spiller veldig inn, plutselig. Bruker ikke gjøre det. Hvis det gjør det, er det slike store som f.eks. Michael Jackson det gjelder. Folk bruker jo nå å skrive "I do not own the rights to this music".

Nå kommer gamleklassen min på høyttalerne her, jentene altså. De korer "Something Stupid" på UKM 2005, tror jeg. Koselig å høre på i hvert fall. De kom jo faktisk videre til Finnsnes det året, er vel der opptaket er fra også.

Vel, videoer jeg har sett på...

- GOD JUL, INGVILD
Musikkmimrevideo + minner. <3


- THE PINKS.
"En skildring av en wannabe's hverdag." 
Om regelbrudd, og en musikkvideo til "Den rosa sangen".
En film av Ida-Therese Fagerhaug, Lynn Helen og meg.
Herregud, vi var altså rare, haha xD

- PUSURS VERDEN.
Dokumentaren til "De Fantastiske Tre" (Jon Kristoffer Solberg, Hans-Henrik Jensen og meg).
Laget den i norsk fordypningsfaget i tiende klasse, og jeg må si at Jon var et dårlig intervju-objekt ;P

- JENTEKVELD-video
med Hanne Marita, Ida Therese, Siw-Anita, Lynn-Helen og meg - for et kompani xD

- ISPRINSESSER, BADETUR, FINGERFERDIGHET, PÅ BONDEGÅRDEN
Ovenstående titler, er titlene på lydløse filmklipp pappa hadde som jeg har redigert en gang.
Var vel gjerne 12-13-14 år da. Om ikke 15 (her får man bestemt seg).


- RUDOLPH
En komianimasjon laget av min pappa, HAHA.... xD

Nei, dette ble vel kjedelig for deg xD
Men kunne iallefall tenke meg og legge ut noe av dette på nettet. Så du kan jo vente i spenning, tror ikke du trenger å vente så lenge på Rudolph-filmen iallefall, den kommer nok allerede i natt, haha :D

Kommer med en ny blogg, tenkte jeg. Blir nok å inneholde mye av det samme som denne bloggen, den er bare mer seriøs, knytter seg til "ett" tema, liksom. Mine meninger og syn på livet. I denne bloggen er alt så spredt, så skal ha en blogg der det blir mer samlet. Lanserer den på denne bloggen når den er klar! :-)


]-Contastic-[

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar