fredag 8. januar 2010

Mamma og skolejente, UKM, reise, penger

Hva skal jeg synge på UKM folkens?

Har fått litt hekta på Maria Mena i det siste igjen, som jeg hørte en del på i 9ende klasse, men vet ikke om jeg får noe bra resultat av å synge hennes musikk...

I går var jeg skolejente igjen. Holdt igjen kjæresten min i korridoren da han skulle inn til time. Det var da man begynte å savne å gå på skole. Før jeg var skolejente, følte jeg meg som en mamma. Kom med mat til den lille gutten min som holdt på å sulte i hjel. Synes jeg var søt. Og det var han også, så klart. <3



Jeg tror jeg begynner å få riktig døgnrytme igjen. Jippi.

"Diverse video - under oppdatering", er fortsatt under oppdatering!
Hold deg oppdatert på om den er oppdatert ;)

Savner Ingvild. Har vel ikke sett henne på snart 2 år, om ikke 3?
Lurer på om jeg skal reise nedover en tur snart og besøke henne, kanskje jobbe hos BSS noen uker, dersom jeg får det, slik at jeg kan tjene litt mer penger og komme asjur med regninger, og kanskje leve livet litt bedre.

Jeg har iallefall nettopp betalt husleia, og en time hos akupunktøren, har en time til å betale. Har lyst til å betale Karoline sin mor 3500 for depositumet hun satte inn for meg da vi flyttet på hybel sammen.
Så skal jeg ordne meg legetime til mandag, slik at jeg kan få resepter, og eventuelt en sykemelding pga eksemen min.
Skal forsøke å finne ny jobb.

Og fortsatt...

Hva skal jeg synge på UKM folkens?

]-Contastic-[

3 kommentarer:

  1. Du har LYST til å betale mora til Karoline, som at du SKAL gjøre det?
    Såfall, åffer henne og ikke meg? (Som jeg sier til både deg og Viv.) Dere kan betale til alle andre untatt meg, jeg har like mye krav på penga mine som det dem har. -.-

    SvarSlett
  2. Vel, som jeg har sagt til deg før Lynn så er pengene jeg skyller Christian (som du sikter til her) faktisk 4000 kr og det er NÅ jeg har sjansen til å betale HELE greia tilbake, men siden du er så vrang og masete har jeg sagt til han at jeg bare kan betale 1000 nå og må dermed enda betale han mer neste mndene.. Så du får sikkert penga dine eller at du må betale meg uansett for noe vi skal kjøpe..
    Men poenget mitt var, kanskje Connie tenker sånn også? At hun må prioritere de høyeste, viktigste beløpene først.. Er det sånn Connie? Sånn er det for meg hvertfall så beklager Lynn, om pengene kommer litt sent. Virkelig. : /

    SvarSlett
  3. Haff, jeg har viktigere ting å tenke på.
    Psyken min, for eksempel.
    Men har selvfølgelig lyst til å betale tilbake alt jeg skylder, og prioriterer gjerne de høyeste utgiftene.

    SvarSlett