onsdag 18. august 2010

Grunnstønad

På bildet ser dere meg med gravidemagen i uke 22 :D

Men... Æææh.. Jeg mangler 400 kr i kvitteringer for fuktighetskremer ++ for å få rett til grunnstønad! Og jeg vet selv at jeg ikke finner 2 av kvitteringene mine som er på rundt 300 kr til sammen! Er helt sikkert flere kvitteringer jeg ikke kan finne... Fanken! Har ikke råd til å fylle ut de 400 nå da... Vet jeg trenger KP-bad, men jeg har ikke badekar, så er jo liten vits i å kjøpe da?



Kan jo forsåvidt bade armer og bein i vasken eller et kar.
Er jo snart tom for fuktighetskrem igjen... hjelp!!
Dessuten skjønner jeg meg ikke på utfyllingen av søknad om grunnstønad. Forstår ikke språket. Sukk.
Har time hos hudlege den 30. august, og den timen skal være godt planlagt! Har masse å ta opp med han for å få orden på både økonomi og helse samtidig. Han må hjelpe meg å fylle ut diverse søknader og sånt. Jeg skal skrive en liste før jeg kommer dit, slik at jeg ikke glemmer NOE!
For ikke å snakke om at jeg til desperate tider smører meg med Ibaril i ansiktet fordi jeg ikke har råd til Terra Cortril! Får jo ikke den på blå resept lenger. Skal høre om det er mulig å søke om det, for Ibaril er for sterkt for ansiktet....
Ikke skjønner jeg alt av søknaden om foreldrepenger heller... ÆÆH... Jeg hater å fylle ut søknader.
Jeg skal få til dette.
JEG SKAL FÅ ORDEN PÅ DETTE LIVET!

]-Contastic-[

2 kommentarer: