mandag 23. august 2010

Den gravide heltinnen!

Den gravide damen tok bussen til Jekta i dag, og gikk ut derifra med ett stykk stellebord på ryggen! Hun gikk helt fra Polarsenteret til Giæverbukta bussterminal! Deretter tok hun bussen til Tromsdalen og gikk fra busstoppet og hjem! ALT DETTE, HELT ALENE! Er hun ikke sterk?!

Stellebordet ser dere på bildet. På bildene under, ser dere badekaret, og hvordan stellebordet ser ut når det er klappet sammen :-)



Dessuten har jeg handlet på Løiten Lys forrige uke. Og da jeg ikke hadde råd til disse søte jordbæra til 110 kr. som jeg forelsket meg i, var Kai Håvard min helt og kjøpte de for meg:




Nå kan jeg beundre jordbær uten å bekymre meg for at jeg ikke kan spise dem! Jeg kommer nok aldri til å tenne på dette lyset.
Og dessuten holder jeg på å få ting til å matche i hjemmet nå. Fargetemaer er i all hovedsak sølv/hvitt, svart og rødt! Bildet på veggen har jeg laget (det symboliserer Kai Håvard og meg <3), og stearinlysene på siden matcher. Har glemt å ta bildet av gardinene i svart og sølv, men, men..







 
]-Contastic-[

2 kommentarer:

  1. Stilig :) Du e forresten kjempesterk ;)
    Koffer kan du ikke spise jordbær? :S

    SvarSlett
  2. Haha! Mange takk :D
    Får en såkalt "ikke-allergisk reaksjon" - på eksemet... :S

    SvarSlett