fredag 29. april 2011

Jeg må kjøpe dyr solkrem...

En liten oppdatering:

Jeg har reist ned til Oslo-området, har nå vært her i 2 uker. Skal reise hjem snart, tirsdag antakelig.
Det har vært utrolig fint vær, og eksemen forbedret seg veldig. - Inntil i dag. Nå er huden tørr, varm og kløende igjen. Tror det er fordi jeg er blitt solbrent, for det meste, men sikkert også litt fordi jeg forsøker å trappe ned på kortisonet igjen. Jeg tenkte ikke at jeg skulle bli så lett solbrent, for det første, og for det andre så kan jeg ikke bruke vanlig solkrem, pga parfyme osv. Jeg er nødt til å kjøpe noen dyre greier på apoteket, men jeg tok meg ikke råd i fjor sommer. Sikkert ikke det smarteste jeg har gjort, så når jeg nå får penger, skal jeg gå og kjøpe meg spesialsolkrem. Kan nok være lurt å ha i besittelse nå som sommeren nærmer seg. Dessuten sier en amerikansk værstasjon at det skal bli en unormal sommer i Norge, og det kan jo hende det stemmer. Har jo vært sommervarme på østlandet hele påsken, jeg har allerede blitt solbrent, så det sier jo litt. Best å være forberedt - nå er det bare å kjøpe solkrem! Og håpe på at den amerikanske værstasjonen har rett, en norsk værstasjon er nemlig ikke helt enig.

]-Contastic-[

2 kommentarer:

  1. Misunner virkelig varmen der nede..

    Teit at du må bruke spesialsolkrem da. :(
    Huff, du må leve så dyrt og upraktisk med den eksemen...

    SvarSlett
  2. Det er ikke så varmt her nede nå lenger, med en gang det skyet over og kom noen regndråper, begynte det å blåse kald vind.. MEN da blir det ikke noe sjokk å komme hjem igjen til kulde ;)

    Er ganske dyrt å upraktisk med eksem, ja. Har kjøpt solkrem nå, veit ikke hvor mye jeg får bruk for den, men man får jo håpe det beste :) Detta landet her er jo ikke så lett å forutse været i..

    SvarSlett