mandag 26. juli 2010

Syke mord-drømmer..

Drømte masse sykt om mord i natt, men klarer som vanlig ikke helt sette fingeren på hva jeg egentlig drømte. Håper den ene drømmen handlet om at Viveka og jeg laget film, men det tror jeg faktisk ikke den gjorde. Jeg tror vi bare "lekte". Glad det var en drøm...



Den første drømmen foregikk altså i det huset der Viveka bor i sommer. Vi planla en lek, som sagt, der den ene av oss skulle fly etter den andre med kniv, og stikke henne ned, men det var ikke lov å utføre oppgaven før man selv satt på do og pisset...?? En slags form for sisten.... Eheh...

Uansett... Hun skulle ha på seg ett svart korsett, nettingstrømper og et svart skjørt med masse røde sløyfer i. I det bustete håret skulle hun også ha slike sløyfer. Tro det eller ei, men denne karakteren ble altså meg, og IKKE Viveka, selv om det hadde virket mer logisk... (Jeg syns selv jeg så ganske lekker ut i det antrekket, litt sukkersøt på en måte også, ala Rødhette).
Vel, jeg sprang etter Viveka rundt huset til jeg fikk tissenød, så jaget jeg henne inn på badet, og satte meg på do. Hva som etterpå skjedde, aner jeg ikke. Kanskje det var da jeg våknet, ellers så har jeg fortrengt det... Syk drøm.... Som sagt, glad det var en drøm :-P

Unnskyld at jeg deler sånne teite bilder med dere, av at jeg sitter på en doskål med en kniv i hånden...

Den andre drømmen jeg hadde, husker jeg ikke like mye av...
Men vet at jeg ikke var med i den, jeg bare så alt som skjedde, som en slags allvitende forfatter. Det handlet om en slags leir eller noe, der det var masse folk som ikke kjente hverandre. Men de ble kjent etterhvert, og ble glade i hverandre. Flere begynte å innlede forhold. Men plutselig ble de skutt, en etter en, med jevne mellomrom. Tror det bare var guttene som ble drept. Jeg vet ikke hvem som skjøt - om de skjøt hverandre, eller om det var en i bakhold. Jeg vet heller ikke hvorfor guttene ble drept. Ettersom noen ble drept, byttet folk "kjærester" - hoppet rett til den neste liksom... Men ikke uten sorg etter den som døde, det var bare det at de ikke kunne henge seg opp i fortiden, de måtte gå videre. Et av parene som ble til i all hemmelighet i leiren, var et homofilt par. Det siste jeg husker var at han ene het Eirik, og han fikk kjæresten til å kle på seg dameundertøy og en rød heltedrakt i lær, med glidlås tvers over magen. I neste øyeblikk blir Eirik skutt, og kjæresten blir fra seg, men etter bare noen minutter ligger han på en sofa og roter med en jente, som har hendene sine på ryggen hans. Plutselig spør hun: "Hvorfor har du på deg BH?"
Og det er det siste jeg husker... Tror jeg våkna.

For noen teite drømmer... :-p
Hva syns du om min fantasi?


]-Contastic-[

4 kommentarer:

  1. Merkelig... For jeg drømmer ofte noe liknende, bare at i de drømmene er det JEG som er morderen...
    Resten av figurene kan du vel gjette deg til.
    Tusen takk, for alt du har gjort.
    Og nok en gang... At du kunne........

    SvarSlett
  2. Haha, for en syk drøm du hadde om meg. o___O Lo litt selv om det egentlig var dramatisk. :P

    SvarSlett
  3. Jeg vet, kjempeteit drøm :-P
    Hadde en enda sykere drøm i natt, skal skrive om den når jeg har tid.

    SvarSlett