fredag 2. juli 2010

Flyttet inn i ny leilighet!!

Ja, da har jeg altså flyttet inn i ny leilighet sammen med min kjære Kai Håvard! Det er så herlig! På bildet her ser du hvor lykkelige vi er for å komme bort fra den fæle hybelen jeg bodde i (meg til venstre, Kai til høyre). Dvs, det var litt problemer med utleieren som ikke kunne norsk....

Vel, den nye leiligheten...
Det er en sokkelleilighet med beliggenhet i Tromsdalen. 40 kvm, om jeg husker rett. Stue/kjøkken, gang, bad, soverom og et kott. I tillegg har vi en utebod :D


Nå sitter vi her og nørder. Kai har vært på jobb i dag, mens jeg har vært hos legen, ordnet med depositum, handlet inn oppvaskmidler m.m og organisert i leiligheten. Har kommet ganske godt på vei. Har noe oppvask å ta fordi ting har vært litt uhygenisk oppbevart i ett år uten å bli brukt. Kai har for mange klær, så han skal kvitte seg med sikkert over halvparten, og kanskje noe elektrisk utstyr og papirkaos.

Nå skal vi søke boligstøtte. Håper det går bra.

Vi gleder oss noe enormt til desember og håper at alt er i orden da!
En venninne av Kai har tilbudt seg å gå sammen med noen venner og handle inn en "stoor" babygave! :D
Vi gleder oss masse, masse!

Han var bare så utrolig søt her ^^ Elsker deg <3

]-Contastic-[

2 kommentarer:

  1. Lykke til i den nye leiligheta begge to! :)
    Den er jo faktisk ganske stor, har hvertfall mange rom. ^^
    Jeg gleder meg også til desember, haha. n_n

    SvarSlett
  2. Du har jo blitt helt i siget du, Viveka ^^ (A)

    SvarSlett