søndag 9. desember 2012

Tar litt tid å komme på plass..

Nå er det så godt som to uker siden jeg forlot Tromsø. Er nå bosatt på Toten, hvor jeg bodde fra 5. og ut 9. klasse. Det er veldig rart å være tilbake, føler meg på ferie så langt. Har ikke kommet helt på plass i andre etasjen hos mamma enda (hvor vi skal bo til vi får oss noe eget), så kan være litt derfor. Siden jeg har holdt på med maling av rom etc. har det ikke blitt så mye tid til å ta kontakt med gamle venner. Det får komme etterhvert. Dessuten har både lillegutt og jeg vært meget forkjølet de siste ukene. Dvs. han hangler etter sin forkjølelse, jeg har nettopp begynt å komme meg etter min. Det har også vært bra kaldt ute, så har ikke vært noen vits å dra ut med en liten forkjøla pludregutt med små lunger...

I dag har lillegutt begynt å gå; han fikk nemlig gåstol i førjulsgave hos morfar :)) Får dessverre ikke lastet opp bilde til bloggen fra denne PC-en av en eller annen grunn...

Skulle gjerne lagt ut noen bilder fra leiligheten i andre etasje, men får da ikke gjort det heller.

Tror det blir bra her nede når vi kommer på plass, skulle bare ønske jeg hadde fått med meg hele flyttelasset sørover, men det ble vanskelig gitt. Merker at jeg mangler en del ting (som da står lagret hos min onkel inntil videre).


Kos dere videre i adventstiden!


- Connie Iren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar