mandag 26. november 2012

Farvel, byen i mitt ♥

Ja, i dag var dagen da jeg skulle reise til Toten "for godt" (i gåseøyne mtp. at jeg sikkert ikke kommer til å bo der hele livet), men er fortsatt i Tromsø! Hehehe.... Slik går det når man tar feil av reisedato; man får gjort grundigere jobb i leiligheten, husverten får sett over med leieboer tilstede, man får sugd inn alle inntrykk av julebyen Tromsø om natten og det aller siste nordlyset man får se på lenge, og grått en liten skvett når man forlater leiligheten for siste gang ♥<3 savner Tromsø allerede! hehe.. Men i morgen ettermiddag reiser jeg, etter en tur på NAV og i banken, flere inntrykk av julebyen Tromsø og en stille stund med tente lys hos kjære Linnea Aurora min ♥

Farvel, Tromsø, byen i mitt ♥

Nå gleder jeg meg bare til å se lilledyret mitt igjen, som har vært sørpå hos bestemora i nesten ei uke allerede, med snufsenese og vond hals, stakkars lille ♥

På gjensyn!


- Connie Irèn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar