torsdag 24. mai 2012

Titteskap: Syrom


Jeg har vært ganske kreativ i det siste, innimellom pausene så klart. Det får jeg tid til nå når jeg er inne hos mamma, hvor jeg har folk rundt meg hele tiden og får hjelp med lille Nathaniel. Dessuten har jeg plass til å være kreativ :)

Den siste uken har jeg jobbet med et titteskap: Syrom til mamma, som altså er litt av en syerske. Her er det endelig resultatet, jeg er veldig
fornøyd om jeg skal si det selv. Miniatyrmøbler og titteskap er
fra Panduro Hobby. Gleder meg til Panduro-butikken kommer til Tromsø. Det blir kanskje dyrt å gå inn der, men verd det. Hehe. Åpne bildene i ny fane/nytt vindu for å se større.

Saksa på strykebrettet er laget av en tjukk ståltråd som jeg bare har vridd litt på for å få fasongen.

Minilappe-teppe, sydd for hånd :)


 Ble veldig fornøyd med en kreative filleryen min :)

Laget også stolpute med knyting.

Snellene er rett og slett laget av spikere og sytråd, derfor er de litt lange, men pytt! Hyllen er laget av en ispinne og pappkartong trukket i stoff :)

Målbåndet over dukken er laget av gult og svart stoff, enkelt og greit.

Jeg ble så inspirert av dette at jeg nå skal ta fatt på en lappe-teppe-idé jeg har. Det kan bli interessant, for jeg har kun laget et helt lappeteppe i mitt liv, som var ganske enkelt design på. (Nei, har ikke noe bilde av det, men resultatet var ganske bra, fikk 5+ på det i kunst og håndverk i 10. klasse, hvis disse karakterene betyr noe, hehe.)

- Connie Iren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar