tirsdag 24. mai 2011

Minnestatovering og atopisk eksem? Erfaring noen?

Jeg har tenkt en del på dette, bare ikke nevnt det for noen tidligere.
Nå kom jeg over et galleri på Englesiden med bilder av minnestatoveringer for de kjære tapte barna, og nå får jeg jo bare enda mer lyst på en selv. Tenkte først at jeg kunne la være, men har så inderlig lyst til dette, for min lille Linnea Aurora...


Problemet mitt er i hovedsak ikke penger, men når sant skal sies, har jeg ikke så god råd egentlig. Tatoveringen behøver jo aldeles ikke å være så stor, og en liten tatovering behøver vel ikke bli så innmari dyrt. Og når det gjelder smertene ved tatovering, så kan de vel egentlig ikke være verre enn å føde...

Problemet derimot, er min kronisk atopiske eksem. Jeg vet ikke om jeg tør å tatovere meg, er redd for infeksjon i tatoveringen... Eksemen min kan være ganske ille til tider, noen der ute som har erfaring med periodevis ille atopisk eksem kombinert med tatovering?

]-Contastic-[

1 kommentar:

  1. Høres ut som en fin idé! :)

    Når det gjelder eksemen aner jeg jo ikke om det er lurt. Sånn helt egentlig tenker jeg med en gang at det ikke kan være så lurt. :/ Men kan du ikke snakke med hudlegen din om det? :) Spørre hva hun tror om saken. :)
    Evt høre med tatovøren.

    Lykke til! :D

    SvarSlett