onsdag 23. mars 2011

Etterlyser skuespiller! + har søkt på jobb

Nå har jeg søkt på stilling som trykkerlærling hos Lundblad Media, så da gjenstår det bare å se hvordan det går. Først tenkte jeg at jeg har god sjans, men når jeg tenker etter, er det jo sikkert folk med lignende erfaringer som meg som søker. Jeg tviler på at folk uten erfaring med media, søker i det hele tatt. Og i hvert fall ikke folk uten interesse for faget. Men som sagt, så gjenstår det bare å se. Jeg er spent nå.

Jeg har også sendt noen e-poster for å undersøke hva det vil koste å leie lysutstyr til en filmproduksjon, får sikkert svar i morgen. Er spent på det også. Viveka og jeg planlegger nemlig en dialogfilm, og vi må ha ordentlig god lyssetting og gode skuespillere, ellers orker jeg ikke lage den før dette er mulig. Jeg skal søke støtte fra FriFond når jeg vet mer om priser og slikt. Kanskje vi til og med lønner skuespillerne.

Vi skal lage plakater hvor vi etterlyser skuespillere, og ha audition. Håper noen er interessert, for denne filmen har virkelig ett bra manus!
I hovedsak mangler vi bare en skuespiller (mannlig rolle), og kanskje noen statister. Skuespilleren bør helst kunne snakke bokmål, og ha evnen til å virke hissig og småforvirret. Han skal se ut som han kan være rundt 15 år.
Hvis dere er interessert, eller vet om noen som kunne egne seg, ikke nøl med å ta kontakt! Enten her på bloggen eller per e-post: connieib@hotmail.com

Jeg har kanskje også fått ett lite filmoppdrag, men dette er altså bare kanskje. Det er flere som er interesserte i oppdraget, så det gjenstår å se. Får vel svar i morgen på dette, regner jeg med.

]-Contastic-[

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar