mandag 17. januar 2011

Kreativ :)

Jeg er litt kreativ for tiden. Og forresten har jeg fått en stoor forkjærlighet for engler og nostalgi etter at jeg mistet min lille jente... Engler og nostalgi er så vakkert, uskyldig og fredfullt.


Kjøkkenpryd - Kjevlen bestilte jeg fra Panduro Hobby, og dekorerte den med maling, engleglansbilder og blonder. Riktig enkelt, men pent. Bildene lagde jeg for en stund siden med decopage, servietter, maling og glassmosaikk.

 Dette kremmerhuset laget jeg etter en oppskrift fra Panduro. Mitt eget lille særpreg er perlene på silkesnora. Brukte begge bildene fordi tyllen syntes best på det til høyre.
Og her forsøkte jeg min egen lille vri, men er ikke helt fornøyd. Det ble litt mislykket da jeg klarte å klippe til papiret feil, og brukte for mye blonder for å dekke over, men det ble jo greit nok da. Syntes bare det ble litt smør på flesk med dekor både foran og bak. Skal lage flere kremmerhus, har materiale til 4 til :)


]-Contastic-[

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar