onsdag 24. mars 2010

UKM Storfjord/Finnsnes, filmproduksjon og NUFF

(Foto: Connie Iren Brenna)

På tide at jeg blogger litt nå.

Vi ble ferdige med filmen Ludo Vitae. Den vil komme på nett så snart vi har / ikke har deltatt på NUFF med den. Dvs. Nordisk Ungdoms Film Festival i Tromsø. Har fått mye god kritikk på filmen hittil, så får vi se hvordan det blir på en virkelig filmfestival.

Har vært UKM lokalt både i Storfjord og på Finnsnes. Ble dypt imponert over
en 12-åring på Finnsnes som sang Beyonce's versjon av "Ave Maria". Hun kom forsåvidt også videre, så jeg kommer til å filme henne under fylkesmønstringen. Men er lagt ut en video på youtube allerede som jeg kom over. Bare se/lytt her:




Var ellers mye bra i Storfjord også. Jeg deltok med et sceneinnslag med mange tekniske svikter, som ville vært sinnsykt bra ellers, om det ikke var for det. Vi fikk ta det to ganger. Jeg deltok også med to kunstverk, og film. Sist, men ikke minst, var jeg med nettredaksjonen (som video"journalist") sammen med Viveka, og ble sendt videre til fylkesmønstringen på Finnsnes i april som nettredaksjon, da skal jeg jobbe sammen med Karoline.Har booket utstyr fra Tvibit, hvor jeg også skal levere filmen Ludo Vitae til NUFF. Håper den kommer med!

Jeg sitter for tiden og jobber med en 3-kameraproduksjon fra UKM Storfjord, faktisk. Var kamerasvikt noen steder. Under her har jeg lagt ut noen av de beste videoene (bl. a. de som kom videre). Fikk bare legge ut 90 sek av hver sang jeg ikke hadde rettigheter til. Søsteren min finnes forsåvidt også under her med freestyle-dans. Mer finnes på min youtubechannel. og ukm.no/storfjord.















]-Contastic-[

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar