fredag 3. juni 2011

Søker skuespillere!!! VELKOMMEN TIL AUDITION!

Oppdatering 29. mars 2012: Prosjektet ble dessverre avblåst av konflikter som ikke lot seg løse.

Min venninne Viveka Rudi Vågene og jeg planlegger en film under tittelen "Under Stjernene" i samarbeid med Filmhuset Tvibit. Dette er et veldig spennende og viktig prosjekt som vi ønsker å gjennomføre på så profesjonelt nivå som mulig.


Det kan også nevnes at jeg nå (endelig) har satt i gang dette prosjektet for å komme meg noe videre i livet etter Linneas død, for å ha noe å henge fingrene i, og for å bli motivert og styrke selvfølelsen min igjen.

Filmen er en dialogfilm, og er basert på en novelle av Anniken Eidem.
Dere kan lese mer om filmen på vår facebookgruppe;
Under Stjernene - støtt og hjelp oss i vårt store prosjekt!

I denne forbindelse søker vi skuespillere og statister (personer som passerer).
I hovedrollene er 2 gutter (Gutten: Tilsynelatende 15 år. Den fremmede: Tilsynelatende 17 år.)

Hvis du kunne være interessert, eller kjenner noen som er, sjekk ut vårt facebookarrangement her: AUDITION mandag 6. JUNI 2011, kl. 1800 - 2200 på TVIBIT, Fredrik Langesgt. 29, 9008 Tromsø.
Der kan du lese mer om rollene.

Opplegget for audition, finnes i et eget dokument under gruppen.
Audition kan også avtales privat dersom tidspunktet ikke passer.

Ta gjerne kontakt på e-post, for henvendelser/spørsmål ang. filmen/audition: understjernene@hotmail.no

Det var altså hotmail.NO!
ikke hotmail.COM..

Vel møtt!

]-Contastic-[

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar