fredag 5. november 2010

Film (3 kamera) fra UKM Storfjord 2010

Suveren


(Alle foto; fra film)

For bestillinger og henvendelser ang. dette;
Send meg en e-post på connieib@hotmail.com

Mer info om UKM-film under her!



 Anette & Jonas

Jeg vet det er en stund siden UKM, er jo snart ny UKM jo!
Men har hatt mine grunner til å bruke lang tid på redigeringen...

Malin Tatiana


3-KAMERA PRODUKSJON
Filmet i samarbeid med Viveka Rudi Vågene på UKM Storfjord 2010. En 3-kamera produksjon, IKKE lyd fra miksebord, dessverre.

Bomstad & Rasmussen


NETTPUBLIKASJON AV INNSLAG
Av hensyn til rettigheter, er det dessverre ikke alle innslag jeg kan publisere på nettet, i hvert fall ikke over 20 sek av filmen, men det er mulighet for å bestille film hos meg.

To klinkedadler

FERDIG
Nå har jeg imidlertid redigert ferdig det aller siste innslaget i årets forestilling, og har bare å sette sammen DVD-en for denne forestillingen + 1 DVD med kunstutstilling og ekstramateriale! Resultatet er ikke så aller verst, synes jeg! :-)

Bloody Blasterz

MANGEL / ETTERLYST!!!
- Jeg mangler for øvrig filminnslaget "Kappløpet", men håper at jeg skal få tak i dette så snart som mulig.

NoSkillz


DVD-SAMLING
Det blir en samling på 4 DVD-er. DVD-ene kan kjøpes hver for seg, med en rabatt ved kjøp av hele samlingen (med forbehold om tekniske svikter og skriftlige feil. Pris er foreløpig ikke definert).
Vil kanskje sitte på Coop Hatteng i julen 2010 og selge DVD-er fra UKM 2010 samt tidligere UKM-er og Husfester ved Hatteng skole.

Hedda


DVD-inndelingen for UKM Storfjord 2010 blir slik:

1. SCENE 1 (ingen filmatiske innslag)
2. SCENE 2 (ingen filmatiske innslag)
3. SCENE 3 (ingen filmatiske innslag)
4. KUNST_FILMINNSLAG_EKSTRAMATERIALE

Amalie
 
EKSTRAMATERIALE
Ekstramateriale vil bestå av blant annet ca 20 sek fra hvert innslag i hele UKM, generalprøver, intervjuer, UKM-vignetter, et eksklusivt intervju med skaperne av "A Little Piece Of Heaven" (Lynn Helen Brenna og Viveka Rudi Vågene) om oppstanden rundt filminnslaget deres, bloopers for denne filmen, og bak filmen-materiale for filminnslaget "Ludo Vitae" (av Connie Iren Brenna og Viveka Rudi Vågene).

 Anna & Trude

TILBAKEMELDINGSSKJEMA
Ønsker å legge ved et tilbakemeldingsskjema på UKM-filmen til kjøperne, og håper på respons på dette - enten ris eller ros! :-)





Hilsen
Connie Iren Brenna
]-Contastic-[

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar